Alla inlägg under mars 2009

Av Håkan - 24 mars 2009 19:55

Ännu en seg dag på jobbet, dagen började med att det knackade på dörren redan klockan 9. då va det nytt bredband som skulle dras i hela vårat hyreshus. slagborrar och fullt jävla liv i huset, gick inte att sova, så dog tog jag mig an tvätten som låg och väntade. sen nu sitter man och jobbar för fulla muggar.


PS: Robin jonsson får inte förnya sitt kontrakt med Timrå IK

Fy fan vad skönt



Tack och hej och "lycka" till i luleå din tandlösa jävel :)

Av Håkan - 23 mars 2009 22:19

Ja då sitter man och jobbar då, tiden går inte allt för fort då man vill hem och sova. i helgen va jag och fiska med P-H svärd, fick inte rycka upp någon krokodil denna gång. kanske har man bättre lycka nästa gång.


Men på fredag sticker jag med boysen på en kryssning till Riga, då blir det till att rocka loss regält. sökte på google på riga och fick upp denna bild. jag undrar jag om det kommer vara den där kalibern på damerna :D


gigiig


 PS: det är inte jag i mitten på bilden där nere :) men när jag kommer hem så kommer det finnas en bild som ser ungefär likadan ut förhoppnigsvis

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards