Alla inlägg under september 2008

Av Håkan - 24 september 2008 00:51

Jaha då blev man förkyld igen då! är väl typiskt... men hoppas snart man blir bättre iaf, halvseg helg också, och inte blev det nån älg i lördags heller....

Såg föresten nya Smallville och Supernatural idag också! Och jag kan ju säga att det blir bara bättre och bättre. 

Av Håkan - 17 september 2008 11:58

Ja då har man lunch på jobbet igen då, idag blir det potatisgratäng med marinerad lax :) mumma. sen blir det Dansträning ikväll med lillebror & Co.




Av Håkan - 14 september 2008 12:12

jaha då sitter man på jobbet igen då och har lunch. Hösten är kommen också! och kallt i lokalen är det, +17c???? va fan sätt på värmen snåla hyresvärd! nu blir det pasta bolognese.. hoppas det värmer iaf! peace


Av Håkan - 13 september 2008 18:02

Ja då jobbar man delad tur då, men snart är det dax att göra kväll, Idag va jag hos mormor som fyllde år, 71 år.. med tanke på att jag är 24 själv så har jag ju faktiskt en ganska ung mormor hehe. jag köpte en orchide och några skraplotter av olika slag, eftersom jag vet att hon älskar sånt! sen va det kul att se hur hon fått till det i sin nya lägenhet som ligger i matfors. Mormor har blivit mycket piggare och man ser att hon mår bättre nu när hon fått till det hemma. Det glädjer mig att se dej så här!

älskar dej mormor! :)




Av Håkan - 11 september 2008 01:13

Snart sätter serien igång igen, och clark ska äntligen lära sig att flyga! synd bara att Kristin Kreuk (Lana) min godbit inte kommer vara med i serien längre, fast Lois är ju inte så pjåkig hon heller hihi...


Av Håkan - 9 september 2008 23:52

Ikv blev vi 3 st som träna, Krister, lillebroshan å jag.

Körde på som fan så svetten kom, det är riktigt hårt att komma tillbaka i den form man va i för några år sen, men siktar man högt så ska det nog gå vägen till slut!

 FREEZE!





Av Håkan - 8 september 2008 21:51

Hård dag, delad tur på jobbet, 7:00-21:30, fy va trött jag är nu. Men har fått en del gjort idag iaf, har fyllt upp hela kylen och frysen med mat, så det känns skönt. Och nu är man ledig från jobb i 2 dagar, så ikv blir det en kall bärs och nån trevlig film.


Av Håkan - 6 september 2008 21:41

Ja den här kvällen kommer man sent glömma, party med gamla goda vänner, inget går upp mot de. tack för en rolig kväll grabbar


Ovido - Quiz & Flashcards